ستاد پشتیبانی جبهه مردمی








در راستای تحقق گفتمان ولایت و در جهت کمک به جبهه مقاومت و استمرار راه نورانی شهدای مدافع حرم، ستاد پشتیبانی جبهه مردمی مقاومت مازندران راه‌اندازی شد.
مردم مومن ایران اسلامی در طی دوران دفاع مقدس بخوبی نشان دادند که ضمن حضور در جبهه دفاع و مقابله با دشمنان نظام انقلاب اسلامی، همواره با ارائه هدایای مادی در قالب اجناس و وجه نقد، رزمندگان اسلام را مورد حمایت و پشتیبانی قرار می دادند و نقش مهمی در تقویت نیروهای اسلامی ایجاد می کردند.
با توجه به شناخت سوابق ایمانی، نوع دوستی و یاری گری مردم مازندران، به منظور کمک و یاری رساندن به برادران و خواهران جبهه مقاومت اسلامی در نقاط مختلف، ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در این استان تشکیل شد.
کمک ها  شامل اجناس مختلف از جمله پوشاک اعم از کلاه، شال، دست کش، بلوز، پتو، اقلام خوراکی فاسد نشدنی و همچنین وجوه نقدی است .
ستاد پشتیبانی جبهه مردمی مقاومت مازندران در ساختمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه در ناحیه مقاومت بسیج ساری ضمن پذیرش کمک های غیر نقدی مردم مازندران آماده دریافت کمک های نقدی خیرین است. 
کمک های نقدی مردم مومن از طریق واریز به شماره حساب 311043145168130 و یا شماره کارت 6273811080061127 بانک انصار به نام جبهه مقاومت مردمی می باشد.

ریاست ستاد پشتیبانی جبهه مردمی مقاومت در استان به عهده امام جمعه مرکز مازندران و دبیری این ستاد را فرمانده سپاه کربلا به عهده خواهند داشت.